Vad har hänt?

Uppdatera!
Jag är inte den som bloggar varje dag för att jag har annat att göra. Men när jag gör det så gör jag det på riktigt. Så nu får jag ju göra ett långt inlägg som ni får stå ut med!




Jag har köpt en ny cykel
Jag har köpt en ny fin cykel och den ska alla tjuvar hålla sig borta ifrån.





Snart studenten.
Ja, rubriken säger allt! Om man inte har pluggat innan så lär man göra det nu (Det gäller ju givetvis inte i mitt fall) Men jag tycker synd om dom som har det så. Nä jag har faktiskt sjukt mycket att fixa i skolan så det är bara att bita ihop. Detta lär nog bli mitt "studentåk" Om min kompis vill köra mig annars får jag väll gå eller nått.




Min Farfar är nog min bästa kompis!  (Jag och han på bilden)




Och om jag inte hinner träffa er innan studenten så får jag säga SKÅL till alla studenter och bidragstagare!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0