Den rödögda simkrabban!


Det var en vanlig sommardag i skebokvarn-viken. Jag satt på stranden och funderade över Dagens I-landsproblem. När jag satt och ordbajsa min hjärna kom den rödögda simkrabban upp ur vattnet och frågade om jag hade en tanke kring I-landsproblemen i havet. jag svarade lite kallt med att det är väll EU-kommissionen som klabbat till det för er! Han sa lite halv ironiskt att han ställt upp för sin krabbsläkt i vått och trort men jag förstod inte vad han menade. 5 minuter efter satt vi på krogen med en öl. Jag vill vällkommna den Rödögda simkrabban till mitt liv. I motgång och medgång kommer han att sitta fastklämmd i mina hemorrojder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0