ÅÅÅÅ Nu händer det grejer.

Ska sluta med en massa konstiga inlägg ska bli en seriös bloggare! ska säga upp mitt jobb och börja blogga live från Afrika! Nej men Nu händer det grejer!

Snart uppkörning och uppskrivning!

Köpt en bil!

Flyttar till min systers lägenhet om ca 3 månader!

Har fått jobb!

Vilken tur man haft efter studenten. Kanske var det skolan som stjälpte mig så mycket så jag kanske var undermedvetet deprimerad. Nu är jag iallfall lycklig! Jag är väll lite av en energisk person, Blir lycklig när det blir förändringar. Men vem blir inte det. En förändring är bra för ens liv. Mycket lycklig över att jag fick jobb i dessa svåra tider.

Dagens låt är lätt Marilyn Manson - Sweet dream! Den ska man lyssna på när man är pepp på livet :)

Ha en trevlig dag, för det har jag haft.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0