Stockholm är för bögar!

Om några timmar beger jag mig mot storstan.. Jag satt och tänkte innan om man inte börjar bli en inbiten tråkig Landskronabo! Om jag citerar mig själv .. Stockholm, Jävla storstad och alla tror att dem är något! Stressigt och alla pratar som bögar. Men samtidigt hur jävla roligt är det i Landskrona! Utelivet och folket kunde ju varit lite bättre.. Men det känns inte som jag kommer gå ut på krogen i stockholm, Åker ju för att det är arbetsrelaterat.. Men ni får ha det trevligt här i söder och jag ska förbi skåneporten och vidare.


Kommentarer
Postat av: Lollo

Hur va det i Sthlm? Varför svarar du inte mig på ping?/:

2009-12-22 @ 14:40:35
URL: http://louiseodaniel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0