Motgång medgång bortgång

Jaha, Den här jävla uppskrivningen gick ju inte som jag ville precis (4 fel från att klara det) Det beror helt och hållet på mig. Men jag kan ju tycka att flera frågor var helt idiotiska "Men samtidigt" hade jag klarat det hade jag inte brytt mig. Ja det är ju bara att försöka igen.

Men sen studenten har jag faktiskt bara haft medgångar! Jobb, bil osv. så det var på tiden att jag fick mig en motgång (uppskrivningen) Så jag blir van vid att  inte allt serveras på silverfat! Hoppas bara inte att det blir en bortgång!

Helgen har bara flygit förbi! Haft trevliga kvällar med Christoffer, lite Whiskey och en hel del matlagning . Helt underbart precis så det ska se ut!

Var fan kan man köpa bloggläsar?




Lev livet annars dör du!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Lycka till nästa gång ;)

2009-08-31 @ 17:48:29
URL: http://magdalenasandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0