Is Yoga Enough ?

Snart så flyttar jag hemifrån. Kommer bli mycket kul men innebär även stort ansvar. Men sen studenten har jag väll blivit en coincidence-junkie. Men jag gillar förändringar så det passar mig bra! När man gick i skolan kändes det som veckorna var månader. Det var antagligen för man gjorde så mycket varje dag, Men nu springer veckorna och månaderna iväg! Det känns som att man inte får gjort någonting mer än att arbeta, äta och sova. Men samtidigt blir det inte så mycket utgifter då :) Men på helgerna smäller det! Man planerar från måndagen hur man kan få ut så mycket som möjligt av helgen. Och på fredag efter jobb så är det en så fruktansvärd bra kännsla!

Om resten av mitt liv kommer va så här bra så hoppas jag att jag aldrig kommer dö! Verkligen en befrielse att ta studenten (undra verkligen om det var spriten som gjorde den dagen så bra?) Men För alla skolbarn där ute så gå klart skolan för livet gör en rivstart efter studenten!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0