Har ni hört om sjukdomen bluetooth?

Imorgon har jag uppskrivning. Jag hoppas verkligen att det går bra samtidigt som det är skönt att vara ledig en dag från jobb. ( jag uppskattar allt nu för tiden) Men jag kommer att lägga in ett gigantiskt YES om jag klarar det. Och om jag misslyckas kommer jag lägga in ett fett stort inlägg och ifrågasätta vägverket och deras verksamhet. Men det ska ju inte behöva hända. Fan vad min blogg är död. Ingen som läser så det blir mer som en dagbok. God natt Kim!

Obs. Byta kalsonger imorgon! (dom luktar!)

Kommentarer
Postat av: lollo

Din syster läser(:

2009-08-22 @ 10:05:17
URL: http://pickelnyga.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag läste nu :)

2009-08-24 @ 21:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0